Pages

02 Nisan 2010

BAYKUŞLU SÜVETER


Alize lanagold/4,5 numara şiş

Baykuş motifi için bu şemadan yararlandım 8 ilmek düz örgüyü sağ ve sola doğru ikişer ilmek burarak yapılıyor,her baykuşun arasına 3 ilmek ters örgü koydum modifiye edip uygulamak size kalmış istediğiniz şekilde koyabilirsiniz baykuşları...


not: arkadaşlar altın örgü foruma artık üye alınmadığını uzun zaman önce yazmıştım ,lütfen bu konuyla ilgili yorum bırakmayınız benim yapabileceğim herhangi bir şey yok bu yönde malesef ...

5 yorum:

  1. elinize sağlık çok hoş olmuş

    YanıtlaSil
  2. ilginize teşekkürler. o yazınızı hatırlıyorum fakat kutsev hanımın siteye kaydolun yazızını okuyunca kydımı yaptırdım.ikinci mesaj gelmeyince size yazmıştım.sizden bir şey isteyebilirmiyim. ayak desenli süeterin şablonunu nereden bulabilirim. sizin ördüklerinizin hemen hemn hepsini ördüm. teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. yaşasın geri dönmüşsün yengecim süveterde süpermiş al yanaklı görmesin hemen ister banada ör diye :)))

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, bu süveteri çok beğendim. Yapılacaklar listeme aldım hemen. Arkadaşımın doğacak erkek bebeği için düşünüyorum.
    Paylaşımınız için teşekkürler.
    Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  5. Baykuslu suveterden dort yas cocuk icin 3'5 no sis ile kac ilmek baslamam lazim acaba

    YanıtlaSil