Pages

29 Aralık 2009



Heart to Heart Beaded Scarf

8 yorum:

  1. Yine çok hoş birşey çıkmış ortaya. Elinize sağlık. renk seçimide çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL BİR MODEL ZATEN BÜTÜN ÖRGÜLERİNİZ GÜZEL BUNU ANLATABİLİR MİSİNİZ. ANLATIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık çok çok güzel bir model,yapılışı var mı sende acaba..Böyle bişey arıyordum.Yapılışı öğrenebilirsek süper olur.

    YanıtlaSil
  4. nalan hanım kusuruma bakmayın sizi rahatsız ediyorum ben altın örgü forumundan gondol ben bugün ne özel nede foruma mesaj gönderemiyorum acaba bir sebebi varmı beni bilgilendirirseniz memnun olurum

    YanıtlaSil
  5. Başkasından bir şikayet gelmedi bu yönde eminim geçici bir problemdir dün bir ara bende mesajlarıma ulaşmadım bir türlü ama sonra düzeldi.

    YanıtlaSil
  6. nalan hanim koyu yesil atkinin ornegini aciklarmisin zahmet olmassa ferda

    YanıtlaSil
  7. yapılışını gönderebilirmisiniz rica etsem harika olmuş gerçekten ...

    YanıtlaSil
  8. nalan hanımcım ben eski foruma üye idim yeni foruma üye olamıyorum .yeni üye alınmıyor diyor .bende üye olmak istiyorum ne yapmam lazım .bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil