Pages

10 Ağustos 2009

DALGALI AJUR ŞAL (Feather and fan comfort shawl)


Herkese merhabalar...Biliyorum merak ettiniz uzun zamandır ortalarda yokum.Radikal bir karar alarak şehir değiştirdik ve evimizi İstanbul'dan İzmir'e taşıdık.Taşınma ve yerleşme telaşı ile geçti zamanım , şimdi yeni yerler gezip ,çevreye alışma faslındayız.Laf aramızda bu alışma işi baya uzun zaman alacak gibi ...
Sıcaklar başlayınca ben örgülerimi bir kenara kaldırırım
sonbahara kadar yapamam.Bu şalı daha sıcaklar bastırmadan örmüş fotoğraflamıştım,arşivimde yayınlanmayı bekliyordu.Örülmesi zekli bir model ,yalnız sonlara doğru artık ağırlaştığı için biraz kolları yoruyor.Şal için 4,5 numaralı misinalı şiş ve 4 yumak (400 gr) Alize lanagold yün kullandım.Modelin orjinal açıklaması burada ,ben Altınörgü forumdaki açıklamaya göre ördüm.

16 yorum:

  1. Dalgalı örgüler hep ilgimi çekti. Yapılacaklar listesine ekleyebilirim. Çok güzel olmuş. Özden Ak

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Nalan Allah sana kolaylik versin tasinma isi ve yeni yere alismak cok zor bilirim. Ayrica sal cok guzel olmus ellerine saglik. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldiniz güzel İzmirimize.Hangi semtte oturuyorsunuz?hulya1965

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler sevgili Hülya hoşbuldum.Eşimin işi dolayısıyla Aliağa'dayız.

    YanıtlaSil
  5. Şallar çok güzel ellerine sağlık hayatım.Kısmetse ben de izmir'e taşınmayı düşünüyorum:))

    YanıtlaSil
  6. Tebdili mekanda fayda var derler, ne güzel olmuş Nalancığım. Ellerine sağlık, yün işi senden sorulur zaten. Güle güle oturun inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Yukarıdaki yorum benim, bir türlü gönderemedim Nalan. İsmim çıkmamış. NAZLICA

    YanıtlaSil
  8. Nalancığım şalın her zamanki gibi harika olmuş. Taşınmışsın umarım en kısa zamanda alışırsın. Selamlar...

    YanıtlaSil
  9. benim anlayamdağım neden bizi dışladınız siz olamsınızda biz varız bunuda beceremessiniz

    YanıtlaSil
  10. altınörgü hakkında açıklama yapmanızı bekliyorum ablacım

    YanıtlaSil
  11. iyi akşamlar ben altın örgüye bir senedir üyeydim dün girdim ama bugün ne yaptımsa giremiyorum aklıma siz geldiniz yardım ederseniz sevinirim adımımı şifremimi yanlış girdim bilmiyorum bilgisayarda otomatik açılıyordu bugün açılmadı ne girdiysem olmadı şifremi unuttum dedim ismimle msn adresim uyuşmadı yenidende üye olamıyorum yardım istiyorum lütfen

    YanıtlaSil
  12. malesef bende giriş yapamıyorum çok ilginçtir mail adresime aktif olamadığınız için yazılmış şaşırdım.gülnur olarak üyeydim oraya hiç değilse mantıklı bir açıklama yapın

    YanıtlaSil
  13. nalan hanım merhaba bana bir mesaj geldi altınörgüden üyeliğiiz iptal edilmistir diye bu nedemek oluyor acaba neden iptal edildi ki anlamıyorum acaba bizi bu konuda bilgilendirirmisiniz........

    YanıtlaSil
  14. Nalancığım merhaba,
    Şalların çok güzel olmuş ellerine sağlık, ama çektiğin fotograflar daha bi güzel olmuş söylemeden edemeyecektim.
    Bu arada İzmir'e taşındığını yeni okuyorum.Yeni başlangıçlar her zaman iyi gelir insana.Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım.Komşuların çok şanslı kıymetini bilsinler.Öpüyorum hoşçakal..

    YanıtlaSil
  15. bu sallari yapmak icin isaretlerini anlamak nereden yardim bulabilirim.

    YanıtlaSil