Pages

14 Ocak 2008

VEREV ŞAPKA
Anchor dafne ve 4,5 numara şişle ördüğüm şapkayı 48 ilmek başladım.
İlk sıradan itibaren verev oluşması için sıra başında 2 ilmeği beraber örerek 1 eksiltme yaptım.Sıra sonunda dönüp bu kez bu kenardan 1 ilmek arttırma yaptım.Örgü bitene kadar bu şekilde bir kenarda eksiltip diğer kenarda 1 arttırarak 108 sıra 3 sıra düz ,3 sıra ters olarak ördüm.(siz baş çevrenize yetecek kadar örebilirsiniz.)
Örgü bittiğinde ortaya bu şekilde bir parça çıkıyor.Bu parçanın uçlarını burada görüldüğü gibi birleştirip dikin.Tepe kısmını iğneyle büzdürerek dikin.Tığla çiçek yapıp süsleyin.Çiçeği bu şemadaki gibi ördüm.
Şapkayı Nilgün'de resimlerle anlatmıştı,isterseniz orayada bakabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım, çok hoş olmuş,hem de pırıltılı yüün...iyi bir hafta olsun
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  2. Çok zevkli bir bere olmuş Nalancığım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık Nalancım çok cici olmuş.Tv yi izliyemedim ama resimlerde gördüm.Sanki kırk yıldır tanıdık gibisin.öyle sıcak duruyorsunki.öyle hissettim.Gönül dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  4. NALANIM SAPKA DIGERLERI GIBI COK GUZEL OLMUS YINE, IYI GUNLERDE KULLANILSIN, SEVGILER...

    YanıtlaSil
  5. NALANIM NIRELERDESIN, HIC SESIN CIKMIYOR, UMARIM IYISINDIR, GUZEL BIR HAFTASONU DILERIM, SEVGILERIMLE...

    YanıtlaSil
  6. Nalancım, iyimisin, sesin çıkmıyor, merak ettim, iyi haftalar dilegimle
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık,ipi çok güzel ya ışıl ışıl kullansın iyi güzel günlerde,artık bu güzel eser kiminse.

    YanıtlaSil
  8. Selamlar arkadaşım.Verev bereniz güzel olmuş nasıl yapıldığınıda bizlerle paylaşmışsınız teşekkür ederiz emeğinize sağlık derya baykalın programında daha düzgün dursun katlanmasın diye alına gelecek yeri yukarıya kıvırıp gizli dikişle tutturmuşlardı bende öyle yapmayı düşünüyorum yapınca blogumda resimleyeceğim.Sevgiyle kalın senemsevda.blogcu.com

    YanıtlaSil