Pages

10 Ocak 2008

SİMİLDAMIN LİLA KAZAĞI

Simay'ımın kazağını öreli baya oldu aslında ama eklemesi bu güne kaldı araya başka şeyler girince.Kazak benim kafamda uydurduğum bir model.Oda rengini seçince işim kolay oldu.Nako süper inci ile ördüm,güzel ince bir ip çok güzelde renkleri var.Notlarımı bulursam başlangıç sayılarını falanda eklerim , üzerinden zaman geçti dedim ya bir karıştırayım örgü notlarımı bakalım bulabilecekmiyim :)
(bu arada Simay'ı benim kızım zannedenler var ,Simay'ım benim yiğenim kız kardeşimin kızı, ama teyze anne yarısı derler ya tabiki bende o kadar çok seviyorum bıcırımı )





6 yorum:

  1. NALANCIM BEN BILIYORDUM KI SIMAY IN SENIN YEGENIN OLDUGUNU, SANIRIM SENIN IKI OGLUSUN VAR DIMI. ALLAH BUTUN YAVRULARIMIZI BIZE BAGISLASIN, UZUN MUTLU GUZEL OMURLERI OLSUN INSALLAH, BU KADAR DUADAN SONRA GELELIM KAZAGA, SUPER NALANCIM SUPER, ELLERINE SAGLIK, SIMAY IYI GUNLERDE GIYSIN. SEVGILER

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hatice'ciğim evet benim iki oğlum var,özelliklede bunun için kız örgüleri yapmayı daha çok seviyorum renkli süslü püslü hoşuma gidiyor.Amin canım Allah hepimizin yavrusunu bağışlasın.Sevgiler öptüm arkadaşım...

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık, güzel kız güle güle giysin, renk de model de harika
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil