Pages

05 Kasım 2007

SÜSLÜ KIZLARA...


Hırkanın modelini uzun süre önce internetten bulup çok beğenmiştim.Ben kenar kısımlarını biraz değiştirerek yaptım.Hazır satılan kenarı lastikli organzelerden alıp diktim.Bu organzelerin her rengini bulmak mümkün ,farklı yerlerdede süsleme amaçlı kullanılabilir.Anchor bebe yünü ve 3,5 numara şiş kullandım.Bu sefer sayı vermiyorum çünkü bende sayıları göz kararı uyguladım.5-6 aylık bebeğe göre ördüm.Yapılış aşamalarını resimlemiştim,onlardan yararlanabilirsiniz.



12 yorum:

  1. Merhaba nalan mailini aldım.Teşekkürler.Fakat şaşırdım tığla örülmüş trabzan yapılmış diye yazmışsın,banada kalın ip kalın şişle selanik dedilerdi.Vakit ayırdığın için çok teşekkürler.Ayrıca bu hırka da çok güzel,nasipse mayısta yeğenim olacak bu kez kız olursa bu hırkadan yapmayı düşünüyorum.Ellerine sağlık,güle güle giyilir inşaallah.YASEMİN

    YanıtlaSil
  2. Yasemin'ciğim rica ederim ,yardımcı olabildiysem ne mutlu :)
    Yeğenin sağlıkla dünyaya gelir inşallah,sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Nalancığım çok şirin olmuş ellerine sağlık. Ön ve arka bantları çalıştıktan sonra hepsini mile geçirip işledin değilmi? Sonra kol kadar bırakıp kolları çalıştın sanırım. Değişik bir model. Güle güle giysin bebecik. Sevgiyle iyi bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Nalanim cok guzel ve sirin olmus, ellerine saglik, mutlu saglikli gunlerde giyilsin. Iyi bir hafta dilerim sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Nazlı'cığım evet aynı anlattığın gibi ördüm canım.Çok teşekkür ederim,sevgiler...

    Hatice'ciğim çok sağol canım,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba siteniz çok güzel diye sizi linklerime ekledim. Sizde beni liklerinize eklerseniz çoooooooooooooooooooooooooook mutlu olurum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar cici olabilir. Ben cok begendim.

    YanıtlaSil
  8. Nalancım ellerine sağlık bir hırka bu kadar mı şirin olabilir.Çok beğendim gerçekten eğer bir kızım olursa isterim aynısından.

    YanıtlaSil
  9. selam hayırlı cumalar size daha öncede yorum yazmıştım el işleriniz cok güzel beni rica etsem blonuza eklermisiniz

    YanıtlaSil
  10. gonulsepetinden.com

    YanıtlaSil
  11. A-BOX ŞEFFAF AYAKKABİ KUTUSU ayakkabim han gi kutuda arama derdine son

    YanıtlaSil
  12. GONULSEPETİNDEN.COM29 Haziran, 2009 13:16

    Mutlu,sağlıklı,sevgi dolu gunler dilerim arkadasim,yüzün hep gülsün..GONULSEPETİNDEN.COM

    YanıtlaSil