Pages

28 Ekim 2007

FERMUARLI HIRKA



Daha öncede bu örnekle (yalancı selanik) çok şey örüp eklemiştim.Bu tür mont tarzı hırkalara çok yakıştırıyorum bu örneği.Örülmeside çok kolay ve zevkli bir örnek.Örneğin yapılışını burada anlatmıştım , bilmeyenler buraya bakabilir.Hepinize iyi haftalar...

Kullanılan malzemeler:
  • 2 yumak feza süper soft baby
  • 5 / 5,5 numara şiş (elinizin örgüsüne göre şiş numarasını seçin.Sıkı örenler 5,5 no, gevşek örenler 5 no kullanabilir)
  • 30 cm' lik fermuar

İlmek sayıları:

  • Arka: 64 ilmek
  • Ön: 33 ilmek (tek parça)
  • Kol: 45 ilmek (8 sırada bir her iki yandan 1'er ilmek artış yapılacak)

Yapılışı:

  • Arkayı kol ve yaka için kesim yapmadan ördüm bitirdim.Ön parçayı yaka kesimi yapana kadar ördüm. (78 sıra)
  • Yaka için sırasıyla 9"3"2"1 ilmek kestim.Kalan ilmekleri 14 sıra daha kesim yapmadan örüp bitirdim.
  • Kollarıda örerek hırkayı diktim.Yaka için 4,5 numaralı misinalı şişimle yaka etrafından her gözden bir ilmek çıkardım.Bir düz bir ters lastik örerek bitirdim.Fermuarıda dikerek tamamladım.Sayıları kendi yapacağınız ölçüye göre ayarlamanız gerekir.Bu küçük bir hırka 5/6 aylık bir bebek için.



10 yorum:

  1. Cok Guzel olmus Nalanim, iyi gunlerde giyilsin. Cumhuriyet Bayramimiz Kutlu Olsun, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş.Güle güle giyilsin.Ayrıca selanik örneğini çok güzel anlatmışsın.Elimde bir örnek var,fakat tam olarak anlayamadım.Bana selanik dediler bu örneğin resmini size göndermek istiyorum.Msn adresinizi kaydedecem.Benim msn yaseminakt@hotmail.com İnşaallah görüşebiliriz.Hayırlı günler. YASEMİN

    YanıtlaSil
  3. Hatice'ciğim merhaba çok teşekkürler canım senin bayramında kutlu olsun!Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Yasemin merhaba
    Örneği sitedeki iletişim adresime gönderebilirsin.Bildiğim bir şeyse açıklamaya çalışırım.

    Yanlız mail adresimi msn de kullanmıyorum malesef sadece gelen maillere cevap veriyorum,umarım kusura bakmazsın.

    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Senin doğum günün bu aralardı diye hatırlıyorum, değil mi?
    Her ihtimale karşı ben nice mutlu yıllar dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Manolya'cığım çok teşekkür ederim canım,Evet 28 ekimdeydi doğumgünüm hatırlaman beni çok çok mutlu etti gerçekten!!!
    Sevgiler ,öpüyorum seni canım...

    YanıtlaSil
  7. Nalan harika olmuş, ölçüleri de var çok insana yardımcı olacak bu model, sağolasın canım.CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN
    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  8. Emeğine saplık.çok güzel olmuş..Sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. merhaba size mail attım ve örneğide ekledim.Bloğunuzda yada maille bana dönebilirseniz çok memnun olurum.Teşekkür ederim.Hayırlı günler.YASEMİN

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir blog hazırlamışsınız.Her konuda bilginiz var.Ne güzel...
    ben de yeni bir blog açtım.Ziyaret ederseniz sevinirim.

    http//ozlem6170.bloggum.com

    özlem

    YanıtlaSil