Pages

24 Eylül 2007

AJURLU BEBEK HIRKASI

Cumartesi günü iftara İzmit'e annemlere gitik.Annem benden hızlı maşallah örgülere başlamış çoktan,ben hala tembellik ediyorum.Aslında öreceğim şeyler var ama bir türlü yüncüye uğrayıp iplerimi alamadım hala :( Eltimin kızı minik Duru'cuğuma küçük hırka ve yelekler öreceğim hemen giyebileceği gibi.Tamda benim severek öreceğim şeyler bunlar minik minik :)
Sarı beyaz hırkayı annem yine hediye örmüş.Sayılarını falan sorarsanız inanın bilmiyorum çünkü çok incelemeye vaktim olmadı uzun uzun.Bir yandan çayımızı içerken bir yandan resim çektim çabucak.Çok zor bir örneği yok aslında ajur bilenler rahatça yapabilir.Daha ayrıntılı resimler aşağıda...

5 yorum:

  1. Merhaba Nalancim,
    Anneciginin ellerine saglik, ne guzel olmus. Ornek benim daha once severek ordugum bir ornek, bende hediye olarak ormustum. Saglikli, mutlu bir hafta dilerim canim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. annenin ellerine sağlık, çok güzel örmüş. acemi acemi esma yeğenime örmüştüm de kardeşine daha örmedim.. bende örsem ocak ta gelecek kışa raslıyor üşümesin değilmi. ayrıntıdan çözemezsem öreceğim zaman sana müracaat ederim. yada yeni yaparsan detaylı resimlerini çeksen benişm gibi acemi için mükemmel olur...

    YanıtlaSil
  3. Sen de güzel yapıyorsun Nalan. Bayramdan sonra artık, bugünlerde zor olur. Anneciğinin ellerine sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Nalan!Annenin ellerine sağlık çok güzel görünüyor hırka.Minik örgüleri ben de daha çok seviyorum.

    selamlar

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Nalan, marifetli anneciğinin ellerine sağlık. Şanslı bebiş güle güle giysin
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil