Pages

28 Nisan 2007


MİNİKLERE...




















9 yorum:

  1. ay valla bayildim! bunlar gercekten cok güzeller acaba bir kiz dogursam mi :))

    YanıtlaSil
  2. Nalancım her zaman çok güzel ve şirin işler paylaşıyorsun bizimle. Çok teşekkürler canım. Aşırı yoğunluktan uzak kaldım netten, bugün tüm blogunu dolaştım. Görüşmek üzere, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Nalan'cigim merhaba, bunlar cok ama cook sirin sagol canim ya, gonlumuz gozumuz acildi biraz, paylasim icin tesekkurler, iyi pazarlar canim...

    YanıtlaSil
  4. Çok şeker bu model,küçük hanımlara da çok yakışır...selam ve sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. Ayyy eşarbı da var, çok şirin. Paylaşımın için teşekkürler. İyi bir hafta diliyorum.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  6. Kızlar bunlarla ne kadar şık olacaklar Nalancığım. Şimdi hayal ettim bir de süslenmek isterler, oje, ruj sürülmesi için tepinirler.Çok hoş hepsi de. Mutlu bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Hi Nalan!
    Beautiful blog!
    Hugs,
    Sônia Maria
    www.falandodecrochet.blogspot.com
    www.bijouxdasonia.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. modeller çok güzel ve bende yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. bu modeller bir harika. keşke kızım büyümeseydi de bunlardan örüp giydirseydim.

    YanıtlaSil