Pages

17 Nisan 2007

KUMAŞ & DANTEL MASA ÖRTÜSÜ







4 yorum:

  1. Cosmussun gene Nalan. Ben bu takimi cok begendim, tek parca pecete kenarlarina da yapilir, perde ucu filan harika bir mutfak takimi olur. Olmadi, sirf masa ortusu de guzelmis. gule gule kullan.
    Hic bir sey yazmamissin, galiba yeni yukluyorsun sayfaya.:)

    YanıtlaSil
  2. Nalan'cim merhaba, ben bayildim bu orneklere, canim tesekkurler bunlar cok isime yarayacak benim son zamanlarda bakindigim ornekler, sevgilermle...

    YanıtlaSil
  3. Serracım bu aralar örnekleri yüklüyorum ama bi şeyler yazmayı hiç canım istemiyor nedense :(

    Bu eltimin çeyizindeki dantellerinden biriydi yine.Dediğin gibi çok yerde kullanmaya müsait bir örnek .

    Haticecim insan güzel örnekleri görünce hepsini yapsın istiyor,birde senin gibi kızı varsa çeyiz yapacak :)) sevgiler canım ikinizede...

    YanıtlaSil
  4. Very, very Beautiful all of them.
    Kiss
    Clarisse

    YanıtlaSil