Pages

26 Mart 2007

YENİ HAFTAYA DANTELLERLE MERHABA...

Artık havalarında ısınmasıyla beraber benim gözüm yine dantellere kaymaya başladı.Henüz ne yapacağıma karar veremedim ama oğullarıma çeyizlik bir şeyler yapıp kenara koymak istiyorum.Örgüler bitince bir süredir elim boş kaldı dantellere başlama zamanıdır,boş oturamıyorum çünkü :)

İlk örnek havlu kenarı yapmaya uygun bir kenar danteli.İkinci örnekse oldukça geniş gül motifli bir çarşaf kenarı.Örmesi sabır ister heralde bayaca geniş bir model çünkü.En alttada iki hoş yastık örneği var.Bir kaç parça örülüp aralarına kumaşla kombine edilip masa örtüsüde yapılabilir .

Mutlu ve hayırlı bir hafta diliyorum herkese.








5 yorum:

  1. Sevgili Nalan,
    Oğluşlarımız inşaallah mutlu yuvalarında kullanırlar, Allah bize görmeği nasibetsin. İyi bir hafta dilerim canım.
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Nalan'cim,guller cok guzel, baliklar pek sirin, baliklari arsivime kaydediyorum, ilerde torun odalarini suslemede lazim olabilir :))) iyi saglikli mutlu bir hafta dilerim canim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ben ozellikle yastik modellerini cok begendim. UStteki ornegin sadece tek kenarar cicek islenerek oda takimi seklinde yapilanlari var; veya buyuterek bohca kenari filan da yapiyorlar. Cok guzel s,agol.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi de çok güzel Nalan. İnsan çalışkan, marifetli olunca böyle boş duramaz tabi. Kolay gelsin canım, emeklerinin karşılığı sevgi ve saygı olarak döner mutlaka.İyi bir hafta diliyorum. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Wow!
    Is wonderful!
    Hugs for you!
    Sônia Maria
    www.falandodecrochet.blogspot.com
    www.bijouxdasonia.blogspot.com

    YanıtlaSil