Pages

07 Mart 2007

BEYZA'NIN PANÇO VE ŞAPKASI


Pançonun modelini netten almıştım,ben biraz değiştirerek ördüm.Benim sayılarım 6-7 aylık bir bebek için ,daha büyük yada küçük yapılabilir.Yapılışında pek zorluk yok ama kısaca nasıl yaptığımı yazayım.
46 ilmek başladım.3 sıra haroşa ördüm.Saç örgüsünün her iki tarafından, örgünün ön yüzünden her sırada bir ilmek artırdım.Arka parçaya saç örgüsü koymadım sadece artırmaları yaptım.Etek kısmını kirpi iple arttırma yapmadan ördüm.Şapkanın yapılışını zaten daha önce anlatmıştım.


**SİPARİŞ ALINIR **

13 yorum:

  1. Ben bunu giyecek o minik bebegi yerim. ne sirin olmus Nalan. Pembis pembis, kaydettim arsive, sagol.

    YanıtlaSil
  2. nalancım çok güzel olmuş yaa. esmam sultanım burda olsa örmezmi teyzesi ona.. aaah ah. ne yazıkki yok yanıomda. yinede bulunsun belki örer yollarım :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy nefis olmuş bu çoook şeker ya. Ellerine sağlık. Kimbilir minik prensese nasıl da yakışacak.

    YanıtlaSil
  4. mükemmel olmuş nalan hanım ellerinize sağlık güle güle giysin bebişş

    YanıtlaSil
  5. nalancım elelrine sağlık harika bir panço ve bere.renginede bayıldım şirine iyi günlerde kullansın.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Nalan Cook guzel olmus gercekten, sevimli, sac orgusude guzelgitmis on kisma, kenarlarina yaptigin o tur ip secimi cok hos durmus, tesekkurler paylastigin icin canim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Nalan,
    Çok şık olmuş, ellerine sağlık, güle güle giysin. Kadınlar günün kutlu olsun canım
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  8. Bugün bizim günümüz...Kutlu olsun Nalancığım...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Hepimizin kadınlar günü kutlu olsun arkadaşlar !!!
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Dünya kadınlar gunun kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Nalan, Kadinlar Gunun kutlu olsun canim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Hello!...wonderful!!wonderful!!lovely knits.
    BRASIL...

    YanıtlaSil
  13. merabalar ziyaretiniz icin tesekkuler aslinda sizin sayfaniz cok uzun zamadir benim favarilerimdeydiozaman benim blogum olmadigi icin yorum yazmayi bilemiyordum eh artik yavas yavas ogreniyorumgercekten tanistigimiz icin cok memnun oldum san mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil