Pages

31 Ekim 2006




Uzun zamandır hayata geçirmeyi planladığım daha doğrusu mailime çokça gelen "satın alma"
istekleri üzerine yapmaya karar verdiğim projem nihayet hazır.
Her ne kadar ürettiklerimizi yakın çevremizde ek bir gelire dönüştürme imkanı bulsakta ,bu şekilde evde oturarak çokta tatmin edici olmuyor açıkçası.En azından kendi adıma böyle benim için.






Türkiye'dede bloglardan sonra internet satışlarınında çoğalması iyi olur bence.Çok fazla yabancı sitede beğenipte dönüp bakmayacağınız şeyleri bile yapıp satıyorlar.Umarım benim içinde hayırlı olur bu başlangıç.Almasanızda bir gezin butiğimi ayağınız alışsın :))

10 yorum:

  1. Butik süpeeeeeeer ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş. Bir bebeişim olsun Nalan tayzesi artık Nalan butikten giydiririz inşallah. Sana bol ve hayırlı kazançlar diliyorum.Gerçekten çok iyi düşünmüşsün.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Pınarcım çok sağol ,inşallah hayırlısı ile senin bebişin olsun nalan teyzesi giydirir onu merak etme :))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nalan,
    Çok iyi düşünmüşsün, yap yap nereye kadar, elişinin kazanca dönüşmesi güzel. Hayırlı olsun,
    Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  4. Nalancığım Butik fikrin çok isabetli, bol ürünlü ve bol satışlı olsun canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. SEVGİLİ NALAN MERHABA BUTİGİN HAYIRLI MÜSTERİSİ BOL OLSUN İNSAALLAH COK GÜZEL BİR DÜSÜNCE KOLAY GELSİN...SEVGİLER SELAMLAR

    YanıtlaSil
  6. YUKARDAKİ YORUM BENİM MUNEVCE

    YanıtlaSil
  7. canım hayırlı olsun.
    bende hazırlıyorum ama hayata geçremedim daha..
    hayırlı ve bol kazançlar.
    allah kötülerle karşılaştırmasın

    YanıtlaSil
  8. Nalancım,
    Hayırlı ve bol kazançlı olsun .
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. düşündüklerini daima hayata geçirmen dileğiyle başarılar

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsun gerçekten bol ve hayırlı satışlar bende yaptıklarımı satamak istiyor ve böyle bir site hazırlamk istiyorum inşallah hayta geçiririm .tekrara hayırlı olsun kolay gelsin

    YanıtlaSil