Pages

12 Eylül 2006

HEDİYE SANDIĞINDAN

Annemin ördüğü hediye bebek yeleklerinden birini ekledim bu gün. Havaların serinlemeye başladığı bugünlerde ben artık örgülere başlamak istiyorum.Yazın verilen aradan sonra ben ciddi anlamda örgü örmeyi özlüyorum :))
Yelek tamamen annemin kendi hayalgücü kreasyonundan .Yaka ve kol bantlarını beyaz iple pirinç örgüden örmüş.Bilmeyenler için kısaca anlatayım.
PİRİNÇ ÖRGÜ
*1 ters,1düz* sıra sonuna kadar örülür.Arka sırada *1 düz,1 ters* olarak sıra tamamlanır.Mantık düz ilmeğin üzerine ters,ters ilmeğin üzerinede düz ilmek örmek her sıra bu şekilde örülür.İlerleyen günlerde bildiğim örnekleri resimleyip anlatmaya çalışacağım .

2 yorum:

  1. Nalancığım, annenin hayal ederek yapması ne iyi olmuş. Farklı,kupon,güzel bir yelek.Bende kışı özledim bu yıl.Sıcaklar bıktırdı.Sevgiler

    YanıtlaSil